Dari Blog Pilihan Malaysia

Nama blog dan url? 
...MISS SHARFYNARZ SHARFNIE...
http://sharfynarzmiss.blogspot.com

Sejak bila anda buat blog ini?
Awal tahun 2010..

Blog manakah menjadi rujukan anda semasa mula-mula membuat blog?
kawan saya...Farah Nazriah..n Irine Nadia Marcello

Apakah sumber/rujukan anda dalam menghasilkan entri?
Sumber from majalah n muncul dlm pikiran sendiri...ngee..kreatif thinking..selain tue..kutip pengalaman sendiri tuk share ngan org len..hermm...

Selain daripada kerana duit, apakah tujuan anda buat blog?
Sejujurnya..saya tak tau pown yg blog nhe bleh wat duit...saya suka2 jak nak wat blog nhe..bab saya rasa ianya menarik org ramai untuk tahu kehidupan kita yg sebenar..

Apakah pengalaman manis dan pahit anda sepanjang berblogging?
Pengalam manis..bila suma org nak baca blog saya..saya suka n hepy bila suma org nak read blog saya..biarpown entry saya tue pendek n mmbosankan..kenangan pahit...ermm...ntahlah...blom ada g yg pahit

Apakah etika yang perlu ada pada setiap blogger?
Erm..i think..entry tue mesti kreatif n bleh tarik org ramai tuk baca ur blog...n sentiasa sabar kalau followers mac kureng..macam saya..haha

Berdasarkan pengalaman anda, bagaimanakah untuk membuatkan blog kita dikenali ramai?
Pendapat saya yg saya lihat dari blog2 yg famous..erm...blog n entry tue mesti menarik n kreatif..

Kata-kata semangat untuk blogger lain?
Teruskan usaha anda untuk update blog..coz..saya sentiasa baca blog anda suma n blog anda lar membwatkan saya excited nak wat entry yg lbih baik dari anda sume.. wakaka..

tata..=)

...Miss Sharfynarz Sharfnie..

No comments:

Post a Comment

Jom komen banyak - banyak kat sini !