Elektronik yang ada kat tangan saya


hai suma.dah lama kan saya tak update blog.ok.sangat lama sebenarnya.ini disebabkan saya tengah berjuang dalam exam STPM.sangat busy owkey.hehe.

hari nhe pla saya dilanda keboringan yang melampau.so.nak update blog ler katanyer.hari nhe tetiba pla nak wat tittle sal handfon berjasa.

i Mobile Slide
ok.nhe handfon yang first saya pegang.tapi tak lama.coz my mom syok sangat ngan handfon nhe.and saya dengan rela hati bagi jer lar.karang tak bagi jadi anak derhaka pla.hehe.


LG
ok.nhe second punya handfon.saya pegang tym form 4 sampai awal form 5.

i Mobile

nhe pown imobile gak.saya pegang tym form 5.tak lama gak.saya bagi kat maci saya.~


CSL
nhe pla handfon yang saya guna tym dekat hjung tahun form 5 and tym tggu rezot SPM tue kuar.napa banyak sangat handfon saya tym form 5 nhe??hehe.

Nokia Classic
ok.nhe pla handfon yang saya guna tym form 6 nhe.pown tak lama gak.maybe saya terlalu cuai.haha.kunun~handfon nhe rosak ler.

Nokia e72
and now.saya dah guna ini.sangat smart designnyer.ramai kawan tanya"c3 ker??"and i say"nop.nokia e72.tak minat ler ngan c3 punyer design"haha.

tablet ZTE
nhe pla tablet yang saya jarang sangat guna.just dengar lagu jer.lau nak on9 pown just guna laptop jer.kadang-kadang on9 pkai nhe gak.hee~

itew sahaja.perjuangan kitorang yang penghabisan blom abih g.buibui~

No comments:

Post a Comment

Jom komen banyak - banyak kat sini !