Esok Isnin =.='

Hye readers ! Assalamualaikum .

Okay . Sekarang tengah batuk and flu . Susah sangat nak bernafas . Tadi pown terpaksa jugak pergi kerja . Malas doh aku mau bangun sebenarnya . Tak larat . Sakit kepala nak mampus ! Huhu . Naseb baik aku ingat yang kawan aku seorang jer yang ngurus kedai tue . Okay , aku sangat TIDAK PENTINGKAN DIRI okay . Bangga bin perasan kejap =3 .

And tomorrow ialah hari Isnin ! Huwargh ! Hari yang malas untuk kerja . Kenapakah ? Sebab aku rasa aku sangat busy mengalahkan bos di kala hari Isnin . Ye ker ? Hahaha . Ya kot =.=' . Perasaan aku jer kot kan ?


Hari ISNIN ialah hari MALAS SEDUNIA . Kan ?




ADMIN kata YA ! Korang ?

2 comments:

  1. I have wanted to post something like this on my site and you have given me an idea. Cheers.

    ReplyDelete

Jom komen banyak - banyak kat sini !