Blanket Doraemon

Assalamualaikum semua .

Fuhh , baru sekarang aku ada masa mau update nhe veloggg . Okay , sangat - sangat aku akui yang aku malas and sangat - sangat tiada masa untuk update velog bagai nhe . Okay , status kat fb pown jarang update yer puan - puan and tuan - tuan . 

Okay , tadi mom aku call . Now , she at Maktab Perguruan Keningau . Ada exam katanyer . And , she say yang dia akan pulang hari khamis nhe . Ermm , lama lagi nampaknyer . So , aku sebagai anak yang baik lagi mendengar kata ditambah lagi anak dara yang sangat molek dibuat menantu ( promote lebihhh ) telah merelakan hati untuk menjadi tukang cuci piring , merangkap tukang sapu rumah sepanjang mom aku takde kat rumah nhe lar . 

Ini adalah antara perbualan anak dan ibu :

Mom : Apa kaka buat ?

Me : Ndada , duduk - duduk tinguk tb 

Mom : Ouh , bha , jangan lupa tolong baba lipat kain sama kemas rumah , isuk cuti jugak kan . 

Me : Iyaaa , i know that , dont worry mom 

Mom : Ok , kaka , mama ada kasi beli kaka selimut doremon . 

Me : Iyaaa ?? ( teruja ) 

Mom : Iya , tadi mama beli . Ingat mau kasi beli purse tapi ternampak itu blanket ndak jadi terus beli . 

Me : Ouhh , tiapa lah . Selimut doremon macam si Qdel tue kah ? 

Mom : Iya , cantik nhe . Lepas tue mama beli handbag baru . Adi sama baba mau apa tue ar  ?

Me : Arr , okay , ndak tau durang , apa - apa sajalah kali .

Okay , stop it , aku bingung . Mom aku nhe pigi melancong atau mau duduk exam ? =.=' . emmm . Okay , nevermine , yang penting saya dapat itu blanket baru . Hehehe . Lyke godzila saya punya blanket . Huhu =3 . 




Selimut nhe sangat besar okay . Selesa yang teramat . Nak cuci benda nhe memang aku akan pikir 10 kali kot nak cuci pakai tangan . Okay , aku pernah cuci pakai tangan okay . Aku rasa macam nak tercabut segala tulang temulang ( ada meh ? ) okay . Teramat berat untuk dipikul sendiri . Miahahaha . 

So , sekian sahaja untuk kali ini . Daaa . 


# Esok buat segmen , join tau =) . 

3 comments:

  1. haha..puas dok ngeja ayat sabah ke tu..adoi..susah bha mau ku baca...tp best jugak la dpt phm bhse tu..hehe

    ReplyDelete
  2. kan? memang susah nak basuh -.-

    ReplyDelete

Jom komen banyak - banyak kat sini !