KOSONG =.='

Assalamualaikum readers 

Selamat tengah malam . Okay , mata nhe belum nak tido lagi . Sibuk katanyer buat assigment kawan . Hoho . Sejak bila pulak ko pandai buat assigment nhe wenn ? 

Fine , back to topic . Why aku kata kosong ? Because aku rasa blog aku nhe sentiasa and always kosong kan . Update pown jarang . Edit blog apatah lagi . Dulu rajin sesangat nak update bagai . Edit apatah lagi . Macam - macam alasan lah ko nak bagi masa taip entry kan . Konon jer sibuk memanjang . Padahal abis idea nak taip . Hoho . Chill lah babe . Blogger  yang femes amous pown takde lah nak update blog memanjang . Dorang pown tunggu idea turun dari langit jugak kan . Takde bende nak cakap buatpa nak taip kan . Buang masa jer . Bukak blog , klik new post , pastu taip opening and lastly blur , pastu delete balik and klik pangkah . Hahaha . 

Okay , pasal blog aku yang design tak pandai berubah - ubah nhe . Aku sendiri pown borink jugak asyik kaler nhe jer . Nak jugak ubah kan . Nhe gara - gara lama tak bukak blog lah nhe . Bukak blog , pegi template , edit template and otak really jammed nak mampus . Semua pown dah berubah . Aiyoo . Baru rasa taubat gara - gara lama dah tak bukak blog . Tekan ctrl + f pastu cari - cari kod nak edit tak jumpa - jumpa . Fine , fedup and terus tukar header because header jer yang aku tau nak buat . Really , aku macam budak yang baru belajar buat blog k .  Pas tukar header nak taip new entry tak trpikir lagi nak buat tajuk apa . Last - last buat tajuk KOSONG yang entah apa motifnya . Hahahaha . 

Fine , nak tdo . Gednytes +.+


No comments:

Post a Comment

Jom komen banyak - banyak kat sini !