My 1st Event From Avon

Assalamualaikum 

Alhamdulillah . Rezeki awal bulan . Aku dapat event dari Avon . Nak tau event apa ?? Hah , pihak Avon ada buat bengkel make up tau . Bukan sahaja bengkel , free make over pown ada jugak tau . Erk , sebenarnya ada 2 pilihan , samada korang nak di ' make over ' atau pun nak make over orang lain . Hahaha . Cenggitu ker ayat .


Berminat ? Syarat nyer senang jer . Just beli barang produk Avon dengan harga lebih dari RM 200 and dapatlah free join make over nie . Nak rigester just pay RM 15 jer . Huhu . Psst . Aunty Avon kat area aku nhe baik okay . Belum harga barang RM 200 dah register nama aku masuk bengkel nhe . Hahaha . Sebenarnya , dah lama dia suruh aku ikut event make up bagai nhe . Hari tue from Mary Kay . Naseb jer takde masa . Ruginyer kiter T,T .

Aku memang suka pakai barang make up from Avon nhe . Terutamanya eyeliner dia lah . Dahlah pekat . Tak cair dek kepanasan lagi tuh . Hahaha . 

( Full Make Up From Avon )



Hahaha . Rasa macam nak tampar jer muka sendiri . Hahahaha .


Okay lah . Nanti sambung taip lagi . Tata 

No comments:

Post a Comment

Jom komen banyak - banyak kat sini !