Say Thankz

Assalamualaikum.

Mood : Kat dalam bilik yang berhawa sederhana

hye guys...hari nhe skola kitorang dah start holiday for raya...sepatutnya start esok..tapi..tak tau napa pihak skola nak anjak p hari nhe plak...maybe majoriti cikgu2 semenanjung nak pulang awal kot...ye lar kot...tadi kat skola aku,dbah with qdel teramat-amatlah bangun awal...tepat jam 6.10 minit pagi baru aku turun dari katil owkey...mandi ngan tergesa2..nengok2 jam dah dekat jam 7 [agi..fuh...nasib bek asembly kat dewan ary nhe...so..ngan stedinya kami twun dari hostel dekat2 jam 7.15 pagi...perhimpunan kat dewan nak wat ucapan raya katanyer...from ayahanda tercinta...chewahh..ada ayat mngampu cket...and bagi zakat kat student2 yg memang layak untuk terima...ofcoz lar not for me...hehe...penutupan asembly tadi just salam-bersalaman ngan cikgu2 jer..naseb bek tak bleh salam ngan cikgu lelaki...kalau bleh aku lar orang first p salam ngan pengetua yang cute itew..=D..

ok..for this entry i want to share about my dorm yg shumel2...ok..matlamatnya disini ialah aku mau korang tau dorm FORM 6 SMKA LIMAUAN sangat2 cantik n kemas ok...kalau tak mesti tak dapat bintang n piala...ehehe...kat cni aku ingin ucapkan banyak2 tima kaseh kat roomate aku...coz tanpa kerjasama korang suma dorm kita takkan menang punya...dah 2 minggu dorm kitorang menang..yang latest nhe pown ada gak menang..minggu ke-7 punya...Alhamdullilah...pix kat bawah nhe just carta organisasi kitorang..aku tak sempat nak ambik pixx full...len kali je lar ekk...





>Ketua Dorm with Bendaharinyer <

buibuibui =)

1 comment:

Jom komen banyak - banyak kat sini !