Salam Syawal 2011

Assalamualaikum suma...

Sorry lama dah tak update blog..coz aku sangat bz tym raya nhe...acctually rasanyer blum terlambat g aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir & Batin..raya nhe aku rasa sangat suram k..orang yang datang beraya p umah pown tak lar ramai sgt...kuih raya pown tak habis..tahun nhe kitorang beraya kat kampung mom..at Sandakan..aku ngan adik aku ikut flight,,mom & dad pla ikut jalan darat coz dorang bawak mercun satu kotak..huhu...

tapi tahun nhe beraya kat Sandakan amat2 best..coz suma adi-bradik mom balik kampung..so..kitorang kazen mazen pown suma berkumpul..meriah owh kat umah tue..huhu...k lar..mlas mau story bnyk2..sila lar jenguk2 pic nhe k..

 My Family

 Family Tenom

 Family Bukit Garam

 Family KK

Family Sandakan Town

 Group Bujang

 Adi Beradi Mom

 Mumy With Dady

 Group Kazen Mazen

 Menantu



 Artis with Mom

 Artis n Artis

 Adi Artis

 Cik Artis



 Adi Artis With Manager

 We Siblings


ok,,itew saja,,mau balik ostel..daa..=)

No comments:

Post a Comment

Jom komen banyak - banyak kat sini !