Senyum Biarpown Aku Terpaksa

Hye readers . Morning . Hari nhe macam besalah . Aku with my youngest brother kat umah . Parents p kerja . Sangat memboringkan owkey . Ditambah g dengan masalah Celcom . Yeah ! Sangat-sangat sayang sama kau Encik Celcom . Sent xmx tia dapat . Calling pown tia dapat . So ? Apa sajalah yang dapat kunu ?! Huh ! Bikin stres . Mau tukar number ? Nak beralih ke Digi ? Erm , sayang pula ngan numer celcom aku nhe . UOX pula tue . Masuk nhe entah berapa kali Celcom bwat hal . Menara pencawang kot yang runtuh ( Fikiran positif tak aku ) Hee . Today terpaksa smile biarpown menahan kesedihan . Huhu . Jangan tiru aksi ini . Haha .




Kepada Encik Celcom jangan bwat aku fedup okay ! 



 Lalala . Aku agak comel di situ . Haha .

= Bye =

No comments:

Post a Comment

Jom komen banyak - banyak kat sini !