Sumpah Borink + Rindu !

 
Hye readers . Lama dah kan tia update nhe blog . Sangat lama . Hampir 2 bulan . Aku tia dapat update blog because aku balik kampung okay . Bukan saja-saja , bukan malas atau sebagainya . Tapi seriusly , aku takde mood sebenarnya mau update nhe blog . Disebabkan boring melanda jiwa , aku update sekadar yang termampu jer k .

Now , mood adalah merindui . Hah ? Rindu sapa ? Rindu kat boyfren ? Ouh no ! Takde maknanyer nak rindu-rindu boyfren nhe arr biarpown aku takde boyfren . Rindu ngan kengkawan ? Yes , sudah semestinya aku rindu ngan dorang . Rindu ngan suasana kat kelas and dorm . Biarpown ada gak yang menyakitkan hati kan . Besalah tue , masam manis kehidupan . Cheewahh . Haha . Btw , aku rindu sangat-sangat sama aku punya assistant manager . Guest who , ngee . Confirm lar cik godzila aku . Lau ada rezeki , lau panjang umur aku yakin kita akan jumpa jugak . Okay guy's .

Miss u guy's

We are bestfriend until die ^.^

Yeah , I'm bored at here
 
= Bye =

1 comment:

Jom komen banyak - banyak kat sini !