Demam Lar Pulak ='(

Hye readers .

Selamat petang . Mood hari ini agak teruk . Teruk ? Kenapa ? Aku demam lah wei . Sebenarnya aku demam dari hari Selasa tue lagi . Tapi , taklah teruk sangat macam hari ini . Kemarin larat lagi nak keje katanyer . Larat mak kau ! Aku telan 2 biji PANADOL tau pas kerja aku siap . Nak pitam pown ada jugak . Tapi tahan jer lah . Ikutkan hati nak pengsan jer kat sana . Tapi takut pula takde yang nak angkat aku . Silap - silap dorang golek jer aku masuk dalam oven , huhu .

And tadi pagi mom aku kejutkan aku untuk pergi kerja . Huh . Dah tak larat dah babe nak bangun . Berat jer kepala nhe . Last - last aku tdo balik ar . Aku sedar dad aku masuk bilik and pegang dahi and leher aku . Panas katanyer . So , terpaksa lah mom call bos aku and kac tau yang aku tak dapat datang kerja . Huhu . Aku bangun jam 12 tengahari tau tadi . Bangun - bangun terus mandi and minum air suam . Flu + batuk nhe sangat - sangat menyesakkan dada . Huh .


Sesungguhnya sakit itu penghapus segala dosa =) 

Doakan supaya aku cepat sembuh okay . 

Daa .

1 comment:

Jom komen banyak - banyak kat sini !