New Wedges and Heels For Raya =)

Hye readers . 

Selamat malam . Tadi parents aku bawa aku pergi office diorang . Sehh , office kunun . Ala , kira office diorang lar tue . Maksud aku office untuk semua para guru sekolah kat Sabah nhe . Hehe . Kat mana ? Ala , kat Jabatan Pelajaran Negeri Sabah . Kat Kota Kinabalu . Huhu . 


Lepas dari office , diorang bawa aku pergi shoping untuk yang kedua kalinya . Kedua kalinya ? Eyh , yang pertama yang aku dapat laptop tue lar . Huhu . Nhe kitorang pergi shoping tanpa Mr . Buwlat . Ngee . Jeles ker ? Siapa suruh tinggal hostel . Hahaha .( gelak kejam ) .

Okay , tadi aku beli baju raya lagi sepasang . Kaler hijau ( tetiba ) Huhu . Pastu baru pergi beli wedges and heels . Hoho . 

Tralalala ! 


Buroks or cantik ? Sila bagi pendapat jika sudi . Huhu .

Aku mau sleep . Isuk kerja ! Nyte !

1 comment:

Jom komen banyak - banyak kat sini !