Casing For My Iphone 4S ?

Hye readers ! Assalamualaikum .

Okay , sebelum aku taip entry yang panjang berjela ( sejak bila pandai taip panjang berjela ? ) aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada korang semua . Tak kira lah orang Islam ker atau bukan Islam . Tak salah kan nak ucap untuk semua ? Tadi ada anty cina datang kedai ucap ' Silamat Hali Laya Aji ' sama aku . And sure i reply back okay . ' Selamat Hari Raya Haji jugak anty ' ( dengan senyuman babe =) ) hahaha XD . Senyum kena ada biarpown hati banyak stres kerja dipagi raya biarpown bukan raya aidilfitri . Huh =.=' .

Okay , back to the tajuk . Semalam kan , aku g skodeng - skodeng casing untuk iphone aku . And korang tahulah kan wanita sejati lyke me memang suke dengan kaler - kaler yang comel macam kaler pink kan . Hahaha XD . So , dengan gigihnya menekan keyboard dan search casing pink for iphone 4s . Banyak jugaklah memikat hati aku . ( kununlah kan ) . Whatever , jom usha jap . Manatau berkenan kat hati .


Okay , berkenaan casing ini , sangat comel . Tapi , aku nhe jenis yang kadang - kadang suka sangat letak handfon dalam poket seluar . Tak ker susah nak keluarkan dari poket if telinga menatang itew besar macam piring astro ( ouh , dipertimbangkan mengenai piring astro ) .

 

Cute =) .



Simple and comel sesangat . 


Tara ! My fav kartun . Si momon . Try untuk mencarinya okay . ( bukankah aku mau warna pink tadi ? =.=' )

Searcing yang terbaik okay . Yang pastinya aku TIDAK AKAN PILIH YANG INI ! :

Hahaha ! Comel jer kan ekor kau . XOXO .

Okay , sampai ketemu lagi v^.^V

4 comments:

  1. mcam kamuuu.. iPhone.. hahah pinjam ehhh kahkah..

    ReplyDelete
  2. Btter c momon yg cumelll!

    ReplyDelete
  3. Semua comel kecuali yg last tu...ha ha..

    ReplyDelete
  4. Since researching for a short time to get a great content articles pertaining to this point . Checking out in Google I finally picked up this blog. After reading these details I'm just glad to enunciate that I've got a really good impression I discovered whatever I wanted. I most certainly will ensure to don't forget this web site and take a visit consistently.

    ReplyDelete

Jom komen banyak - banyak kat sini !