Kau Ada Pakwe Tak ?


Hye readers ! Assalamualaikum =)

Just short entry . Ngantuk tahap dewa sebab baru balik kerja . Okay , aku sangat berkomitmen dalam kerjaya . Kunun ! . Haha XD .

Jom baca dialog kat bawah nhe . 




kwn : ko ade pakwe tak ?

me : ade .
kwn : bertudung labuh , berpurdah..tp ade pkwe? hehe..
me : a'ah ade.. cinta dan syg dia sgt2..
kwn : so sweet . pernah dating dgn dia tk?? call ?
me : x pernah jumpa , x pernah call , msg pn x pernah . aku selalu mndoakan dia je kalau aku rindu dia , teringt kt dia dll ..
kwn : aik ? sape nama dia weyy?
me : Muhammad .
kwn : fuyoo..mcm nama Rasulullah lah...
me: mmg Baginda pon .
kwn : Er...


#takde pakwe pon aku ley hidup lah . mencintai Baginda lebih baik dripd mncintai seseorg yg tak halal utk aku . sekurang2nya cinta aku berbalas ..Jika suka sekalipun..berdoalah..agar ALLAH pertemukan..usha ke arah yg ALLAH redha,,:)

THANKS =)

3 comments:

  1. Kau ada pak we x?? jawapan yg kreatif...

    ReplyDelete
  2. ada tengok Salam Cinta? lebih kurang macam nie lah dialog cerita tu

    ReplyDelete

Jom komen banyak - banyak kat sini !