Main Game


Hye readers.Korang sehat ker?Aku sehat jer kat sini.Tak sakit pown.Hehe.Perasan tak?Kadang-kadang Cik Penulis menggunakan  AKU and SAYA dalam entry nya.Ok.If Cik Penulis menggunakan SAYA mknanyer memang takde idea lar tue nak nulis apa,and if gunakan AKU?Haha.Kompom idea mencurah-curah punya.

Ok.Today nak wat entry sal game.Ala.Banyak pula game kat laman sesawang tue kan.Kat Fb,Tagged.Fullstop.Aku hanya main game kat FB and Tagged sahaja okay.Itew pown just satu game jer.Dulu banyak lar yang aku main.Cth:Zoo Paradise,Pet Life,Cafe World.Okay banyak lagi.Penat nak ingat.Bila dah borink semua pown aku nak delete.Haha.Just aktif dalam Baking Life jak lar sekarang nhe.Semangat gilr wei aku main tue game.Sanggup tunggu makanan masak.Haha.Mestilar excited.Kalau dah level sampai 41.Haha.Tak caya.Tengok nhe kat bawah.Mesti korang jeles kan.Haha.Agak gelak jahat kat situ.

 Look!Just one kan??Haha.

My bakery ^.^

Okay.Kalau kat tagged sama gak.Aku just main satu game jer.Cafe Life.Iya ka tue?Haha.Dulu dah up dah levelnyer.Tapi disebabkan aku mendelete account tagged terpaksa lar mula dari awal.Paling leceh if ada tutorial bagai tue.Macaam aku nhe buta game pula kan.Haha.


My Cafe.Best kan.Ada salji.Haha.Ikut peredaran masa katanyer.Hehe.

Okay lar.Itu saja untuk kali nhe.Penat.Haha.Bai.

No comments:

Post a Comment

Jom komen banyak - banyak kat sini !