Many Stuff Many Memories?


Hye readers.Im back.Perasan tak dalam satu hari nhe aku sangat rajin menghupdate blog.Yeahh!!Sangat bangga coz aku dah makin rajin okay.Selalunya dalam satu minggu tue adalah 4 atau 5 entry yang aku tulis.Huhu.Sangat pemalas okey.Sekarang aku tengah merajinkan diri untuk update nhe blog.Hehe.Mood sekarang tengah tinguk tv sambil angin sepoi-sepoi aircorn menghembus ke arahku.Haha.Dalam masa 2 atau 3 jam jadik ais lar nhe.Hehe.

Okay.Apa pula entry aku kali nhe?Haha.Aku dapat idea nhe tadi petang.Tym adik aku tengah bz mengonLinekan diri kat room aku.Suka towl budak tue golek-golek kat katil aku.Besalah.Bilik kemas kan.Hehe.Nampak sangat aku nhe rajin kan kemas bilik.Haha.Aku pula senyap-senyap masuk p bilik dia and snap-snap pic.Haha.Banyak towl piala,buku and komik kat bilik beliau.Haha.


Tengok!!This is her room.Saangat semak bukan??Itewlar antara faktor adi aku suka sangat lepaking kat my room.Haha.


Haha.Ini aku suka.Banyak towl piala kat bilik beliau.Ops.Bukan sumanya okay dia punya.Yang selebihnya dad and me yang punya.Haha.

 
Why must Ronaldo megah kat situ??Haha.Ini jugak sebahagian dari hobi adik aku.Suka sangat kumpul poster pemain bola terutamanya Cristiano Ronaldo or kelab Manchester United.Huhu.

Okay.Thats only.Bai.

No comments:

Post a Comment

Jom komen banyak - banyak kat sini !