BEN ASHAARI TANYA 5 BLOG BEST PILIHAN SAYA


KLIK SINI untuk maklumat lanjut .


Sebab blog lyssa comel sangat . Kemas . And yang paling penting tutorial beliau sangat berguna untuk blogger macam aku . Sebab tutorial beliau blog aku jadik comel macam sekarang nhe . ( perasan kejap )


Sebab blog abang Ben best sangat - sangat . Entry yang sentiasa menarik untuk sentiasa dibaca oleh aku . Terutamanya cerita pasal anak sulung abg Ben yg comel itew =3

3 . Apit

Sebab blog nhe kemas . Entry yang menari perhatian . Pembuat doodle yang sangat owsem ! Asal ada segmen buat doodle mesti aku akan laju-laju nak join .


Sebab beliau seorang blogger yang sangat comel . Banyak gambar-gambar yang menarik perhatian readers . Paling best , entry beliau berkisahkan kehidupan seharian . 


Sebab blog beliau sangat comel . Sweet like tuannya . Entrynya sangat menarik . Membuatkan aku ketawa dan membuatkan aku sering nak tinggalkan komen kat entry beliau . 

Siap ! 

Selamat berhujung minggu . 

8 comments:

  1. mcam mo nangis pla aku tguk nama last tu.. haha~ =P

    ReplyDelete
  2. sebab blog ni ary join segmen ni^^

    ReplyDelete
  3. Semua yang terbaik.. Pandai awak pilih eh ;)  [info]

    ReplyDelete
  4. pit stOp Girang seterusnya adalah disini!

    Girang dtg jelajah blog awk :D

    http://girangdottaeminmuch.blogspot.com/2012/04/review-blog-4-segmen-siri-jelajah-blog.html

    ReplyDelete
  5. zrvg abercrombie paris ydatk louboutin wyesl http://poloralphxlaurenmagasinns.webnode.fr/ o p a jf

    ReplyDelete

Jom komen banyak - banyak kat sini !