Akhirnya aku guna jugak

Hye readers .

Tadi aku agak sengal sebab bekalan eletrik terputus - putus . Mula - mula takde lar gelap sangat sebab lampu emergency tue automatik hidup . Kat ruang tamu and kat dapur . Tapi dalam 5 minit macam tue terus rumah aku jadi gelap gelita ! Huwargghh ! Sudahlah takde lilin kat rumah nhe . 

Okay fine . My mom suruh cari lilin bekas kek and lilin yang wangi tue . Aku pun terpaksa korbankan lilin wangi aku yang berwarna pink itew . Eyh , dah lama tau aku simpan lilin tue . Dari aku sekolah rendah lagi . 



Comel kan . Haha XD . 

Okay . Sampai sini sja entry kali nhe . Sebelum the end aku nak tempek muka comel aku yang buwlat . Tralalala =)


Nyte uolllssss 

1 comment:

  1. Ohh! MM sangat tak suka blackout! Takut gelap.. Gugugu! Nyte..!

    ReplyDelete

Jom komen banyak - banyak kat sini !