Aku Si Biskut

Hye readers . Selamat petang semua . Hari nhe terpaksa menghupdate blog because dah rindu sangat - sangat sama Hencik Blog ini . Ada sudah habuk sesawang yang melekat . Hehe . Kunun =.=" .

Okay . Stop mengarut . Aku dah jadi macam biskut kan korang ? . Sekejap ader sekejap tekde . Terutamanya kat blog nhe lar . Kalau kat Fb tue jangan nak hairan lar . Tiap saat ada jer status aku yang kuar menyemak kat home wall korang . Ngee . Kat Twitter pown jarang aku update kan status aku . Hehe . Aku Si Biskut . 

Nhe aku update pakai komputer jer . Ciput nak mampos ! Hahaha . Tapi aku suka bab menaip-naip kat komputer nhe . Jari-jemari aku macam menar-nari kat keybord . Haha . Laju jer nak naip . 


Letak pix aku supaya korang tak rindu , hehe . =P

No comments:

Post a Comment

Jom komen banyak - banyak kat sini !