Doodle Korea Comel

Hye readers . Selamat pagi . Awal siot aku bangun hari nh . Lepas sembahyang subuh tak tdo balik . Pegi ambik notebook and update blog . Buka jer dashboard dah ada seorang pengomen . Sekali aku klik . Wah .From abg Hafizi lar . 

Klik untuk lihat lebih jelas yer sayang =)

Wah . Sangat excited dan terharu . Doodle itew sangat comel okay . If korang berotak ' Blur ' sila KLIK SINI . Haha . Aku jahat okay .

Nhe doodlenya . Comel kan . Sangat - sangat comel okay . Terharu sangat . Terima kasih banyak - anyak abg Hafizi . =)


Okay . Aku manusia yang ke-8 . Ekekeke ^.^ . KLIK SINI if korang tak puas hati .

To abg Hafizi , buatlar segmen doodle banyak - banyak . Saya suke lar . Hehehe .

#Comel tak ? If korang ada tersenarai kat segmen doodle nhe tahniah aku ucapkan . Mesti doodle korang pun comel - comel gak kan .  

No comments:

Post a Comment

Jom komen banyak - banyak kat sini !