My Stuff ^.^

Hye readers . Selamat tengahari . Harap korang sehat sentiasa . Hari nhe nak tulis entry about My Stuff at My Lovely Room . Yeahhh . Jom round - round my room kejap .


Nhe brooch . Sangat banyak . Ada lagi yang lain tapi lebih cantik patut berada kat atas . Kan . Haha . Suma brooch nhe aku beli ikut warna shawl or tudung bawal yang aku pakai . Tak pown ikut warna baju yang aku pakai . Hee .


Nhe aku suka . Hee . Nampak tak aku sangat kebudak - budakkan . Yeah . I'M ORIGINAL . NOT HIPOKRIT OKAY ! Stop mengarut . Haha . Istana nhe aku yang buat sendiri . Ala , biarpown bukan castel btowl kan . Banyak lagi sebenarnya modul - modul camni kat umah aku . Tapi ntah p mana sua .


 Nhe pown aku suka jugak . Suma barang-barang nhe orang bagi present kat aku . Sangat sweet . Hahaha . =P


Aku jugak seorang yang suka mengumpul keychain . Tidak kira lar aku beli sendri atau orang kasi . Ada lagi banyak dalam kotak . Sangat banyak . Yang lain tak mau gantung kat sini coz takut penggantung tue jatuh akibat keberatan menampung kesemua keychain .



Nhe pown aku buat sendiri . Idea nhe datang tym aku duduk kat hostel . Aku sepit suma gambar-gambar nhe guna sepit kain kat kad wish bufday yang paling besar aku pernah dapat . Pastu kad tue aku lekat kat pintu loker sebelah dalam . Haha . Kreatif kan aku .



Haha . Nhe stuff kat my bath room . Comel pula kan encik kambing itew . 


Ini bukan encik kambing . Ini aku yang original ! =p
Itu sahaja untuk hari ini .
= Bye =

No comments:

Post a Comment

Jom komen banyak - banyak kat sini !