Satu Minggu Tanpa Blog ?

Hye readers . Selamat malam . Now , amat borink because my Notebook kena pinjam oleh dad . Dad bawa pegi Maktab . So , kenalah selalu on9 Fb and Twitter guna handfon . Ada jugak komputer kat umah aku nhe , tapi disebabkan aku nhe cepat tension menggunakan benda yang lambat a.k.a ciput malas lar nak bukak komputer . If rajin baru aku sentuh komputer nhe . Kalau dah datang malas , jangan harap nak sentuh ! Hahaha .

So , readers semua dalam satu minggu nhe mungkin aku jarang update blog atau takde update lansung pown . Faham-faham je lar okay . Ini disebabkan penulis amat pemalas nak bukak komputer . Haha . Kepada pemenang contest aku harap bersabar untuk seketika . =)


Aku letak pic aku supaya korang tak rindu . Hahaha .

= Bye =

No comments:

Post a Comment

Jom komen banyak - banyak kat sini !