Breakfast Untuk Hari Ini

Hye readers .

Sehat tak korang ? Insyallah semua sehat kan . Tadi aku bangun jam 11 pagi . Hahaha . Lambat joe . Mimpi indah lar katakan . Bangun - bangun saja terus aku mandi . Lepas mandi bersiap bagai and perut ini tiba - tiba mengidam lar pula . Hahaha . Mengalahkan orang pregnant lar pulakkk =.=' . Takde lar , selera aku nak makan megi cup . Kebetulan kemarin aku ada beli megi cup perisa tomyam . Huhu . 

Aku masuk dapur and jadi tikus mondok kejap . Search megi cup kat bakul - bakul plastik . Mana pulak nhe ? Takkan dad aku dah sambar dulu kot . Hoho . Cari punya cari rupanya mom aku simpan kat dalam almari . Not almari baju okay . Tapi , almari tempat simpan makanan kat dapur . Okay , ambil megi cup and buka termos . Ouhh , air panas kat termos dah habis lar pulak . Aiyooo , aku terpaksa merajinkan diri untuk memasak air . 

Tym masak air tue tiba - tiba pula mulut aku macam nak minum benda - benda yang masam . Hahaha . So , ak pown  cadanglah nak minum air asam jawa . Dah terlanjur kan masak air . So , teruskan je lar . 


Taraaa . Hoho . Hari nhe selera aku pelik sikit . Disebabkan lapar aku telan je lar . Air asam tue yang membuka selera aku . Tapi , aku memang dah biasa minum air asam tue . Terutamanya tym aku sakit . Dad aku selalu buatkan air asam jawa tym penyakit batuk menyerang aku . Hoho . 

Okay , itu saja . Mau masak nasi dulu . Ngee .

#air asam nhe buat suara kita merdu ker ? 

3 comments:

  1. bonde suke juga maggi tom yam jugak...sedap sangat2

    ReplyDelete
  2. sedapnya makan panas2 time hujan. HUHU :)

    ReplyDelete
  3. nape tiba2 selera begitu?.. hehehe.. pelik jugak ni..

    ReplyDelete

Jom komen banyak - banyak kat sini !