Kerja Yang Memenatkan

Hye readers .

Today sangat penat . Ops . not today shaja . Aku rasa hari - hari pun aku penat . Huh . Kcuali hari selasa . Because hari selasa aku dapat tdo lebih masa . Hohoho . Selalunya jam 5 aku sua bangun and bersiap - siap untuk pg kerja . Kerja yang sama tiap hari . Memang memenatkan tapi best . Yup . best sgt sebab aku dpat kwn baru and dpt jmpa blik kawan - kawan skola rndah aku yang dah lama aku tak jmpa !

Kadang - kadang aku kena kerja lebih masa . Sebab kerja kat sana tue tak pandai habis . Haha . Disebabkan terlalu sibuk melayan kerja dan jugak kerenah kawan sekerja aku , aku terlupa untuk makan tengahari . Huhu . Ya . Kesibukan membuatkan selera aku mati . Hohoho .

My mom selalu cakap yang aku akan kurus kalau kerja sana tnpa mkn . Okay . aku pegang kata- kata mom aku itew . Hoho . And mom aku selalu cakap yang aku bau roti . Hahaha XD . nhe mesti dah terlampau bergelumang dengan roti kat bakery tue . Hee . So . untuk menghilangkan bau roti itew , aku terpaksa membawa perfume aku kat dalam beg . Huhu .

Okay . itu saja . Mata dah nak pejam . Esok kena bangun awal lagiiiii . Ngee . Daa

Jangan lupa join GA simple aku tau <---pesanan penaja ;p .


#aku kerja kat bakery lar . tue pasal bau roti semacam jak blog aku nhe . Hahahaha XD


Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

  1. ada nama baru ne.. kaka roti.. nice kann....=P

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Jom komen banyak - banyak kat sini !