Hari Ini Di Tempat Kerja ^.^

Hye readers !

Selamat malam . Entry malam nhe adalah ringkas sebab kaki aku penat . Eyh ? Apa kaitan ? Kau menaip guna kaki ka Wenn ? Hahaha XD . Tiadalah . Hari nhe aku sangat penat okay . Aku kerja hari nhe 12 jam . Dari jam 6 pagi hingga jam 5 petang . 

Sepatutnya , aku habis jam 3 petang . Tapi , banyak lagi kerja yang harus aku bereskan . Kesian pulak nka tinggalkan kerja - kerja tue kat situ jer . Lagipun tak banyak pekerja hari nhe . 


Taraaa ! Nhe kek yang kawan aku buat tadi . Sumil kannnnnn ^.^ . Aku pown mau try buat nanti . Hehehe .

#isuk kerja lagiiiii

4 comments:

  1. Cantiknyaaaa.. pndai betul kawan sis buat kek sebegitu kreatrif nie.. MasyaAllah.,.. terbaiklah!

    ReplyDelete
  2. kek secantek ini, rse syg mau makan..huhu

    ReplyDelete
  3. kwn buat? pergghh.. she must be a professional cakes maker.. haha.. so cute!

    ReplyDelete

Jom komen banyak - banyak kat sini !