Trauma Bilaaaaaaaaaaa

Hye readers !

Selamat malam . Rasanya macam aku dah lamat tak update blog . Yup , agak lama jugak kot . Ini disebabkan oleh kesibukan aku ditempat kerja okay . Banyak kerja and bila balik rumah aku terus melingkar kat katil sampai tak henggat dunia . Hahaha . Kau hadoo ?

Okay , back to topic guys . Malas lar pulak nak mengarut bagai malam nhe . Sehhh =D . Aku trauma ? Trauma pasal apa ek ? Okay , be attention guys ! Aku trauma pasal nak sikat rambut ! Huwaaaaahhhh ! Nak tahu kenapa ? Sebabnyaaaaaaaaaaaaaaaaa , rambut aku makin hari makin banyak yang gugur laaaa . Huh ! Adakah ini disebabkan oleh cuaca persekitaran ? Ataupun disebabkan shampo yang tidak serasi dengan kulit kepala aku ? Ataupunnnnnnn , penyakit lainnnnnn ? Hah , Nauzubillah , minta dijauhkan 
--.-- .


Seriusly , bila nak sikat rambut jer mesti aku akan berharap yang rambut aku tak ada yang gugur . And , bila aku sikat , ermmm , sia - sia jer lar harapan ko tue Wenn . Confirm makin banyak pulak yang gugur T_______T .

What should i do huh ? Adakah aku patut botakkan rambut aku ? Atau tukar shampoo ? Aku rasa tym aku guna sunslik kaler pink takde pula rambut aku nhe minta puji nak gugur . Tak pown Sunslik warna cukelat tue . Ermm , okay , rasanya baik aku tukar shampoo nanti kannn . Kalau masalah nhe tetap sama macamana ? Alamatnya , aku akan sentiasa bertudung 24 hours kann . Hahahaha XD . 

#Aku rindu sama rambut aku yang lebat and halus dulu . Guna jari pown boleh katanyerrrr =( .

5 comments:

  1. Mungkin perubahan cuaca ..:)

    ReplyDelete
  2. Mungkin perubahan cuaca ..:)

    ReplyDelete
  3. akak pun hari2 gugur rambut dik, tak tahu nak buat camne dah..

    ReplyDelete
  4. cian nya awak..... takpe. tukar shampoo ek.. :-(

    mgkin u should jmpa dokt kot.. doktr special.. mana tau die ada cara nak lebatkan rmbut? huahahahaha

    ReplyDelete

Jom komen banyak - banyak kat sini !