Emadira Menjadi Pilihan Lagi

Hye readers !

Selamat malam . Sehat tak korang ? Alhamdulillah if semuanya sehat . Aku rasa aku dalam proses nak demam . Asyik bersin jer dari tadi . Eyh , ye ker nak demam ? Takpe lar . Esok aku off jugak ( tak kerja ) .

Okay , straight to the point . Tahun nhe macam biasa . Baju raya kitorang beli kat EMADIRA jer . Hehe . Pernah dengar tak EMADIRA ? Ala , salah satu kedai kain yang ada kat Kota Kinabalu , Sabah selain daripada Jakels . Ngee ~ . Agak murah jugaklah. Terutamanya bila tiba musim perayaan bagai nhe .


Nak tengok tak isi kat dalam ? If nak tengok tunggulah tym raya nanti . Hee . Tak boleh tengok sekarang . Nanti tak suprise lerr . Hehehe =p .

Kalau nak tengok lebih lagi korang boleh klik kat web ini ---> EMADIRA . COM

Rasanya macam mau lelapkan mata larr +.+ .

4 comments:

  1. eh dah bli bju raya???? awai..hee.....
    jgn lpa mam ubt k

    ReplyDelete
  2. awal nya beli... makan ubatttttt,,,,

    ReplyDelete
  3. Join ni jom ..

    http://gadislollipops.blogspot.com/2012/07/giveaway-saya-or-awak-yang-bertuah.html

    ReplyDelete
  4. FOLLOW & TERJAH BLOG SAYA JIKA SUDI EAA . . NANTI SAYA AKAN TINGGALKAN JEJAK DI SINI JUGA . . mamum obad nanti eaa ^^,

    http://sukasukimystory.blogspot.com/

    ReplyDelete

Jom komen banyak - banyak kat sini !