Sesi Menyingkirkan Blackhead

Hye readers .

Selamat petang . Tadi kan , kan , kan . Haha , aku masuk pigi bilik adik aku . And aku nampak benda macam krim . Warna hitam .And aku baca lar . Ouh , mask untuk hilangkan blakhead rupanya . Adik lelaki aku tue pakai benda tue . Aku tak pernah ada benda tue okay . Jadi ada sedikit kejakunan disitu . Hahaha XD .

Taraaaaa XD 


Disebabkan kejakunan melanda diri , aku pown try lar guna . Manatau blackhead dihidung aku nhe hilang kan . Hehe . 


Posing dulu . Hahaha XD 

Taraaaaa . 



Ngee . Akibat kejakunan aku untuk menanggalkannya maka blackhead aku tak tanggal pown =.= ' . Hahaha , lain kali aku mau pakai 24 jam . kau hado ? hahaha XD 

# jangan jakun ! miahahaha 

13 comments:

  1. akak ari tu lagi jakun, sapu 1 muka, last2 sakit nak cabut, basuh dengan air je terus. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha , sya pun nak letak satu muka tdi , tapi takut pedas pula bila nak bukak tue , letak kat hidung jer lar

      Delete
  2. nah setepek kat hidung. haha, comel je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha , comel amende ? macam panda pula rupanyer

      Delete
  3. eee.. saya pon ada ni !
    tapi tak tanggal gak.
    walaupon letak 10 minit atau 24 jam.
    :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha , tue lar , tadi dah letak setengah jam kot , tapi tkde pla yg tanggal , =.='

      Delete
  4. huissshhh, macam elok je.. mahal x?? ena nie ada mslh kritikal dengan blackhead nie... huhuhu.... sedeh sangat2... tak tau nak secure benda alah ni macam mana

    ReplyDelete
    Replies
    1. elok kot , mybe ikut kulit gak kot , bnda nhe tkdelah mahal sgt , kalau kat Sabah 20 lbih kot hrganya , kalau kat semenanjung murah lagilar kot , nhe beli kat Cosway

      Delete
  5. selalu pakai..hihi...selalu sally buat dgn kakak...hihi...hilang la jugak...tp x semua la...n x berapa byk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe , bgus lagi ada yg tanggal kan , dari sya , satu bnda pown tak tanggal

      Delete
  6. Assalam, hahah.. kejakunan juga koe nie... kalau guna benda tu mesti tak boleh keluar rumah... takut nanti orang gelak pula... hhehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha , sgt jakun , tadi sya kuar umah jer , tkde org kan , jadi berani lar kuar ,

      Delete
  7. cik siti tgk mncari2 bnda tuu...tp yg jumpa hanyalah strip utk blackhead ja....huhu

    ReplyDelete

Jom komen banyak - banyak kat sini !