Button Follower atau Follower Widget ?

Hye readers .

Selamat petang . Alhamdulillah , hari nhe hujan turun dengan lebatnya . Sejuk kan ? Hahaha , best nhe kalau tidur . Okay , stop membulatkan badan Wenn . Hahaha XD .

Tadi aku ada BW beberapa buah blog . Ini kerana aku sangat bosan tahap gaban . Lagipun kerja tak banyak hari nhe . Aku BW mana - mana blog yang aku belum BW tue . And ada jugaklah blog yang aku follow . And ada setengahnya tidak . Kenapa tidak ? Ini bukan sebab aku sombong okay . Ini adalah disebabkan button yang aku tak berapa nak suka .


Mungkin ramai blogger yang pakai button tue kan . Aku akui memang button tue cantik . Tapi , ada kemungkinan blogger lain tak dapat nak follow blog korang . Ataupun blogger lain memang anti kepada penggunaan button tersebut . Macam aku =.=' . Huhu . Tapi ada jugak blogger yang menggunakan button dan follower widget macam nhe ( pakai dua - dua sekali ) .


Hah . Aku lagi suka follow blog yang menggunakan follower widget . Dengan menggunakan follower widget aku dapat tahu yang aku follower keberapa dalam blog korang . Lagi satu , follower widget nhe dapat meyakinkan aku bahawa aku telah memFOLLOWing blog korang . Miahahaha XD . 

Kebanyakkan button follower itu digunakan oleh blogger yang menggunakan blogskin . Kan ? Okay kepada pengguna blogskin , jika anda mahu menggunakan follower widget, anda boleh ikut tuto ini ----> KLIK SINI .

Okay , done . Selamat berblogging semua =) .

4 comments:

  1. heheh... knpa cam sma je pendapat kite ek,hehehe... lebih suka follower yg leh nmpk bilangan follower tu..:)just nk tau bilangan follower and leh gak terjah2 follower lain kan..:)

    ReplyDelete
  2. oh . okay dah tahu ^^

    ulya pasang dua2 , takut yg follower widget tu loading lmbat . kui3

    btw, thnks miss wenn sbb follow blog ulya :)

    ReplyDelete
  3. sama. Ety pun lagi prefer follower widget tu. bukan apa, sbb button follow kadang2 buat hal, bila kita dah follow tetiba owner blog, cakap kita tak follow.

    lagi follower widget, boleh nampak muka sendiri. tu yg lagi sakan nak follow :P

    ReplyDelete
  4. better yg kedua tuh..

    ReplyDelete

Jom komen banyak - banyak kat sini !