Mana Hilangnya Juwita ?

Hye readers .

Selamat malam . Tahukah korang ? Seramai 14 orang gadis yang hilang dilaporkan setiap hari . Pernahkah ia terlintas difikiran korang bahawa yang hilang itu mungkin sekali ahli keluarga korang atau pun sahabat korang ? Apakah yang korang akan lakukan jika perkara ini terjadi ?

Anggun , seorang kakak yang bertanggungjawab mencuba segal alternatif untuk mencari adiknya yang bernama Juwita yang menghilangkan diri tanpa khabar . Pencarian anggun menjadi lebih menggemparkan apabila Anggun mendapati perwatakkan Juwita bercanggah dengan Juwita yang lebih dikenalinya . Siapakah Juwita ? Adakah Anggun berjaya mencari adiknya semula ?


Untuk mengetahui kisah selanjutnya , saksikan siri yang menggemparkan ini di Astro Ria , bermula 9 Julai tepat jam 10 malam . Lakonan mantap oleh Erra Fazira , Lisa Surihani , Umi Aida , Zahiril Adzim , Azhan Rani ,Syazwan Zulkifli dan ramai lagi .

Untuk maklumat lanjut boleh KLIK SINI

4 comments:

  1. http://hunyieda.blogspot.com/2012/06/awesome-giveaway-by-us.html join sini..banyak hadiah menarikk

    ReplyDelete
  2. Assalam yang pastinya anda akan jumpa Juwita nanti ... hahha.. buat suspen jak koe ni... aku dah terkena... hehhehe.. >.<

    ReplyDelete
  3. cerita ka ni?haha..xdpt nk tgk...

    ReplyDelete

Jom komen banyak - banyak kat sini !