Wish List Julai =)

Hye readers .

Selamat petang . Eyh , hari nhe dah 1 Julai kan . Erm , macam kejap jer masa berlalu kan . Pejam celik , pejam celik dah nak masuk bulan Ramadhan . Pejam celik , pejam celik dah masuk Syawal . Hehe . Awal nyer aku pikir raya kan . Puasa pown belum mula . Hoho .

 Okay , entry nhe simple sahaja . Kenapa simple ? Sebab aku just nak share ngan korang pasal wishlist aku untuk bulan Julai nhe . Nak tahu ? Jom skodeng .


Hahaha . Save bajet untuk bulan Julai . Ngee . Rasanya wedges ngan baju tue beli kat Sandakan jer kot ( kampong terchenta ) . Aku dah plan awal - awal yang aku tak nak naik bas balik kampung . Sakit tau punggung dok berjam - jam . If 2 - 3 jam takpe lar jugak . Nhe hampir 9 jam okay . Huh ! 

Okay , itu saja , hee =)

7 comments:

  1. wah,ader wishlist..
    eyqa pena g sandakan..
    cantik tmpt too..

    ReplyDelete
  2. Jom join sini (:
    http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/06/awesome-giveaway-by-aina-mansor.html

    dan

    http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/06/segmen-tingkatkan-follower-twitter.html

    ReplyDelete
  3. wahhh...kaler purple raya tahun ni...hehehe...=)

    ReplyDelete
  4. semoga dapat apa yang dihajatkan :)

    ReplyDelete
  5. balik sandakan, naik flight jak..
    tiket pn kekadang murah kn hehehe

    ReplyDelete
  6. Dah siap ada wishlist dah.. Hehe.. MM belum tau apa wishlist untuk bulan nih..Huhu..

    ReplyDelete

Jom komen banyak - banyak kat sini !